Eventbureaus denken zoveel mogelijk “out of the box”

No limits, dus ook geen kaders of afgebakende grenzen. Niet in kansen, mogelijkheden of geld. Zo benaderen de meeste eventbureaus de start van een nieuwe opdracht. Out of the box denken wordt heel veel en makkelijk gebruikt…

Eventmarketing is upcoming

Op de hele wereld is er maar één onderzoek naar eventmarketing, experiental marketing en live communicatie dat zo groot is als EventTrack van Event Marketing Institute en Mosaic. …

Wat is citymarketing?

Citymarketing is het marktgericht promoten van specifieke elementen of onderdelen in een gemeente of stad. Door citymarketing komt een stad (of deel van de stad) in de publiciteit en kan zich zo onderscheiden en profileren. …

Van catwalk tot modeshow, waaraan moet je denken.

Waaraan moet je zoal denken bij het organiseren van een modeshow? Bij geen ander evenement wordt het totaal zo bepaald door de som der delen. Gespecialiseerde bureaus organiseren en begeleiden succesvolle (mode)shows.…

Een geslaagd evenement organiseren?

Tips bij het organiseren van een geslaagd evenement. Klinkt wellicht wat gek, maar het begint bij degene die je gaat uitnodigen. Zonder gasten geen evenement, dus maak een lijst en bedenk een steengoede en pakkende uitnodiging. …

Wie helpt me aan een goed concept?

Een creatief evenementenbureau, een goed concept? Met een concept kun je je onderscheiden van anderen. Een goed concept onderscheidt zich door de extra belevingswaarde die het heeft voor de consument. …