Bureau JEZ

Bureau JEZ

  • Conceptueel
  • Organisatorisch
  • Puntjes
  • Helicopterview
Wat doen jullie concreet anders dan de andere evenementenbureau's
Wij geloven in de kracht van beleving en verbinden mensen met merken. Daarom bedenken, organiseren en produceren we evenementen en activiteiten die allemaal met marketing communicatie te maken hebben waarbij de wens van de klant altijd centraal staat.
Wat is jullie favoriete locatie voor een evenement en waarom?
Poeh dat zijn er een hoop. We komen niet vaak op dezelfde locatie omdat iedere klant een andere benadering nodig heeft en dus ook vaak een andere locatie. Maar als ik moet kiezen: Tobacco theater. Goede service, gave plek, catering perfect.....
Wat dreigde er mis te gaan gedurende een evenement en hoe hebben jullie dit opgelost?
Tijdens ieder evenement dreigt er wel iets mis te gaan mede omdat je afhankelijk bent van verschillende partijen en dan hebben we het nog niet eens over het weer. Onze kracht zit hem in een strakke voor productie zodat er op locatie voldoende tijd is zaken op te lossen. Als er dan toch iets dreigt mis te gaan lossen wij dit op door een stap terug te doen en te kijken naar het totale plaatje en overwegen we de alternatieven kijkend wat invloed heeft waarop. Vanuit daar maken we een beslissing, indien nodig met onze opdrachtgever.
Toon telefoonnummer Website

Al onze cases

Over dit evenement

De vraag: Hoe kunnen we wederom de ondernemers bereiken en ze een onvergetelijke beleving bezorgen ge?nspireerd door Heinz en zijn merken waarmee we nog meer commitment cre?ren vanuit de retailers. Ge?nspireerd op 2014 met nieuwe kernwaardes. Het concept: Heinz Winterbreak, What?s next? Na het succes van de eerste Heinz Winterbreak zullen uw gasten zich afvragen What?s next? Daar gaan we tijdens het evenement antwoord op proberen te geven. Tijdens het evenement maken we samen kleine stapjes in de toekomst. What?s happening met de wereld? What?s de nieuwe generatie? What?s nieuw op het gebied van food. What biedt Heinz in 2016.

Referentie

Maurits van der Aa - JAZ Hotel

100

Over dit evenement

Hoe kunnen we een recruitment evenement organiseren voor mensen met een interesse en/of passie voor muziek die in een nieuw hotel willen werken met het thema muziek? _ Het concept, The Voice of JAZ De Voice of JAZ spreekt een ander publiek aan dan de reguliere hotel mensen en het klinkt als muziek in de oren! Met de Voice of JAZ zetten we een gevoel neer waar je onderdeel van wilt zijn. Door middel van het implementeren van verschillende ??sollicitatie?? fases gedurende de dag laten we de sollicitanten zien dat JAZ een leuke creatieve werkplek

Referentie

Joost van Beek - General Manager

Tof te zien dat het concept is doorgezet zoals voorgesteld.

Over dit evenement

Om aandacht te genereren voor de schoolartikelen van de HEMA komt HEMA met een DIY (do it your own) campagne tijdens de zomer van 2016. De campagne is gelanceerd met een groots kick off event in het HEMA filiaal in Rotterdam met een meet & greet met een bekende vlogger en DIY workshops. In de weken na de kick-off organiseerden we nog 2 meet & greets met workshops en 8 losse DIY workshops in diverse HEMA filialen. Bureau JEZ was verantwoordelijk voor de uitvoer van het concept in de diverse filialen.

Referentie

Ferry Buitenhuis - Senior campagne leider marketing en communicatie

We kunnen terugkijken op een succesvolle campagne.

Weten met wie je te maken hebt? Bekijk de LinkedIn pagina van de organisator.

Bekijk LinkedIn

Vrijblijvende offerte / prijsindicatie

Vraag vrijblijvend een prijsindiciatie aan en ontvang een antwoord binnen 12 uur!

  • Overzicht van top evenementenbureaus in Nederland
  • Vergelijk snel en eenvoudig de specifieke kenmerken van de bureau's
  • Bekijk de aantoonbare wapenfeiten
  • Kom direct in contact met de juiste personen binnen het bureau