Eventive | Eventmarketing

Eventive | Eventmarketing

  • Conceptueel
  • Strategisch
  • Pragmatisch
  • Out-of-the-box
Wat doen jullie concreet anders dan de andere evenementenbureau's
Eventive ontwikkelt eventconcepten vanuit onze eigen creativiteitsmethodiek waarbij elke ontmoeting moet voldoen aan drie pijlers, creatief, effectief en interactief, om zo de boodschap van de opdrachtgever over te brengen. Dat begint bij het cre?ren van interne betrokkenheid waarvoor wij een why & strategy sessie met het team van onze opdrachtgever waarin de belangrijkste doelstellingen en boodschappen worden bepaald, zodat er achteraf een echte waardebepaling gedaan kan worden. En waardoor het team van de opdrachtgever het concept gaat dragen voor, tijdens en na het evenement. Daarnaast challengen wij onszelf, maar ook onze opdrachtgever, om de conventionele programmering los te laten en te zoeken naar creatieve invalshoeken om doelstellingen te bereiken, zodat je als organisatie zichtbaar verschil kan maken en je toegevoegde waarde laat zien.
Wat is jullie favoriete locatie voor een evenement en waarom?
Wij hebben niet een favoriete locatie. Omdat alle opdrachtgevers, alle verzoeken, elk doel, elke beleving anders is. Een locatie moet passen bij het eventconcept en aan alle criteria voor het desbetreffende project voldoen. Een locatie is favoriet als deze flexibel is, snel schakelt, een goede prijs-/kwaliteitverhouding, hospitality begrijpt heeft en functioneel is.
Wat dreigde er mis te gaan gedurende een evenement en hoe hebben jullie dit opgelost?
Een locatie waar een week voor het event asbest is geconstateerd? We boeken het hele event om naar een andere locatie. Dat is Eventive, ??n team, ??n taak. Te weinig personeel in de bediening? Het Eventive springt zelf in. Leveranciers nog niet draaiklaar? Eventive zorgt er ongemerkt voor, dat alles uit het zicht is. Te weinig hapjes? We bellen onze favoriete cateraar om direct hippe pizzapunten en frites te laten brengen. Te lange rijen voor de registratie? We improviseren meteen door een drankje in de rij te brengen, jassen alvast op te hangen of extra balies in te richten. Handen uit de mouwen en voeten in de klei. Dat is Eventive.
Toon telefoonnummer Website

Al onze cases

Over dit evenement

Voor opdrachtgever Rabobank organiseerden wij een relatie evenement voor 250 personen in Watergoed te Valburg, een eventconcept rondom klantbeleving. De doelstelling: alle medewerkers ertoe bewegen om klantbeleving - in de breedste zin van het woord - in te zetten in hun dagelijks werk. Tijdens het event werd het brein op creatieve wijze geprikkeld. Creativiteitsopdrachten en teambuildingactiviteiten zetten het brein van de deelnemers op een ander spoor en stelden het fantasievermogen op de proef. Dit om zelf te beleven wat er dan gebeurt: je cre?ert een herinnering.

Referentie

op aanvraag - op aanvraag

?Aan het eind van de dag zijn alle concepten uit de workshops op het podium gepitcht. Uit de megabrainstorm zijn 32 serieuze topplannen gekomen, bedoeld voor de eigen organisatie. Kortom: een programma dat volledig in het teken stond van ?net even anders?. Een aanpak die in alle eenvoud het werk deed. En inhoudelijk ook van toegevoegde waarde was voor de eigen organisatie.?

Over dit evenement

Voor opdrachtgever Microsoft organiseerden wij een jubileumfeest voor 5.000 personen in M-Lab te Amsterdam, een interactieve tiendaagse EXPO naar aanleiding van het 40-jarig bestaan van Microsoft: FutureProef. De kernboodschap? Al 40 jaar technologie voor de toekomst. FutureProef is een interactieve reis door de geschiedenis, via het heden naar de toekomst, waar de zintuigen van ruim 5000 bezoekers werden geactiveerd: door middel van (mogelijk) maken, uitproberen, smaak/proeven, innovatie, ontwikkelen en interactieve beleving.

Referentie

op aanvraag - op aanvraag

'Eventive was als projectmanager onze partner in alle fases van het project, van conceptontwikkeling tot en met de hele realisatie. Een project waarin flexibiliteit een vereiste was, omdat alle stakeholder tot kort voor het event aangehaakt moesten worden en een aandeel in het event kregen. Het bureau was door in staat door haar ervaring en goede relaties snel op te schalen en programmaveranderingen door te voeren.'

Over dit evenement

Voor opdrachtgever Lexence organiseerden wij een bedrijfsopening voor 700 personen in Infinity te Amsterdam. Dit deden we met een onderscheidend format, waar we alle doelgroepen mee raken ? zowel eigen medewerkers als cli?nten en zakelijke relaties. Bij de opening stonden de kernwoorden kwaliteit, service en efficiency centraal. Dit kwam o.a. tot uiting via branding, de openingsvideo en in verhalen van experts in diverse vakgebieden. Uitgerold over meerdere dagen werd dit aangepast op elke doelgroep. Een opening met een verhaal!

Referentie

op aanvraag - op aanvraag

'Ik heb met veel plezier samengewerkt met Eventive. We trokken op als een echt team. Zo konden we collega's betrekken bij de keuzes die we maakten. En ook goed sparren over oplossingen wanneer het programma veranderde.'

Weten met wie je te maken hebt? Bekijk de LinkedIn pagina van de organisator.

Bekijk LinkedIn

Vrijblijvende offerte / prijsindicatie

Vraag vrijblijvend een prijsindiciatie aan en ontvang een antwoord binnen 12 uur!

  • Overzicht van top evenementenbureaus in Nederland
  • Vergelijk snel en eenvoudig de specifieke kenmerken van de bureau's
  • Bekijk de aantoonbare wapenfeiten
  • Kom direct in contact met de juiste personen binnen het bureau