Events2be

Events2be

  • Conceptueel
  • Puntjes
  • Out-of-the-box
  • Helicopterview
Wat doen jullie concreet anders dan de andere evenementenbureau's
Los van het creatieve, bieden wij een extreem goede service. Dit komt terug in onze snelheid, vriendelijkheid, inlevingsvermogen en het altijd 110% inzetten van ons personeel. Alleen onze ervaren eventmanagers begeleiden de evenementen. Dit is ook altijd de persoon waar u de aanloop naar het event mee heeft gesproken en de afspraken mee heeft gemaakt.
Wat is jullie favoriete locatie voor een evenement en waarom?
Events2be werkt samen met heel veel mooie en goede locaties. Een echte favoriet hebben wij niet, maar de locaties waar wij de laatste maanden mee gewerkt hebben zijn bijvoorbeeld de WesterUnie en WesterLiefde in Amsterdam, het Drijvend Paviljoen in Rotterdam en de varende locatie de Grace Kelly. Stuk voor stuk mooie locaties met goed personeel.
Wat dreigde er mis te gaan gedurende een evenement en hoe hebben jullie dit opgelost?
Voor een zakelijk event hadden wij een spreker ingehuurd die een belangrijk onderdeel vormde van de dag. Vanwege vertraging bij het openbaar vervoer belde hij met de mededeling dat hij te laat zou aankomen. Helaas hadden we deze marge niet in het programma. E?n van onze medewerkers is toen in de auto gesprongen en heeft de spreker opgehaald, zodat hij met een minimale vertraging toch aan zijn lezing kon beginnen. Gelukkig liep het programma hierdoor niet uit en heeft niemand dit opgemerkt.
Toon telefoonnummer Website

Al onze cases

Over dit evenement

Elk jaar rondom Kerst wordt er een jaarvergadering georganiseerd met een afsluitend bedrijfsfeest. Events2be organiseert dit event al meerdere jaren voor deze klant en het is elk jaar weer een uitdaging om de klant te verrassen met een bijzondere locatie. Dit jaar vond de jaarvergadering plaats bij hotel nhow en het diner en bedrijfsfeest bij het Drijvend Paviljoen in Rotterdam. Van een gepersonaliseerde app om de gasten uit te nodigen, tot aan de aankleding in het Drijvend Paviljoen. Alles werd uit handen genomen door Events2be, waardoor onze klant zich volledig kon focussen op de jaarvergadering en 's avonds kon genieten van het diner en de feestavond!

Referentie

Anoniem - Secretaresse Operational Support

Ik kijk ontzettend goed terug op dit event, iedereen heeft er enorm van genoten. Bedankt wederom voor de organisatie!

Over dit evenement

De opdracht was: vind een mooie locatie in de omgeving van Amsterdam waar wij ons Kerstfeest kunnen vieren met 180 personen. Na wat idee?n geopperd te hebben was de keuze snel gemaakt, ze kozen voor de WesterUnie voor hun Kerstdiner en de WesterLiefde voor hun Kerstfeest. Het was een geweldige avond met een goed gekozen diner (shared dining), mooie aankleding, goed bedienend personeel en een prachtige ruimte voor de feestavond met top band!

Referentie

Anoniem - Executive Assistant

Het was een geweldige avond. Ik kan gewoon niets noemen wat niet goed gegaan is. Jullie kunnen direct op zoek naar een nieuwe locatie voor volgend jaar!

Over dit evenement

In het kader van hun 25-jarig jubileum mochten wij een fantastisch uitje organiseren in Amsterdam. Na een gastvrij ontvangst in het hotel in hartje Amsterdam start de middagactiviteit, cultuur snuiven in Amsterdam. De deelnemers konden kiezen uit zeer uiteenlopende musea, voor ieder wat wils! Daarna werd iedereen feestelijk ontvangen op de Jules Verne. Een fantastisch culinair dinerbuffet rees op uit de vloer, spectaculair! Na het diner startte de feestavond op de boot. Mensen die rustig wilden zitten en praten konden genieten van een goede pianist en de gasten die wilden feesten konden dansen op de beats van de spectaculaire pianoshow, Great Pianos, wat werd afgewisseld met een goede DJ met percussionist. De boot meerde op tijd weer aan en voor de liefhebbers ging het feest nog even door... De volgende ochtend stond als afsluiter een heerlijk ontbijt voor iedereen klaar. Een geweldig weekend waarbij wij zelf van de gasten complementen kregen!

Referentie

Anoniem - Backoffice

De directeur van dit bedrijf heeft ons na het jubileumuitje uitgenodigd voor een lunch. Samen met onze contactpersonen hebben we de dagen ge?valueerd en ze waren/zijn ontzettend enthousiast. Dit jubileumuitje is alweer een tijdje geleden georganiseerd en sindsdien hebben we al veel mooie evenementen voor dit bedrijf mogen organiseren!

Weten met wie je te maken hebt? Bekijk de LinkedIn pagina van de organisator.

Bekijk LinkedIn

Vrijblijvende offerte / prijsindicatie

Vraag vrijblijvend een prijsindiciatie aan en ontvang een antwoord binnen 12 uur!

  • Overzicht van top evenementenbureaus in Nederland
  • Vergelijk snel en eenvoudig de specifieke kenmerken van de bureau's
  • Bekijk de aantoonbare wapenfeiten
  • Kom direct in contact met de juiste personen binnen het bureau