Impression Events

Impression Events

  • Conceptueel
  • Organisatorisch
  • Out-of-the-box
  • Doelgericht
Wat doen jullie concreet anders dan de andere evenementenbureau's
U heeft persoonlijk contact met mij, de eigenaar van het evenementenbureau. Ik ben zelf bij het evenement aanwezig om de uitvoering van alle afspraken te coördineren. Geen tussenpersonen maar degene die u uw evenement heeft toevertrouwd.
Wat is jullie favoriete locatie voor een evenement en waarom?
De onverwachte locatie. Juist een passende en verrassende sfeer creëren op de plek waar men het niet zomaar verwacht. Een gala in een sporthal, een muzikaal optreden onder een viaduct of een spetterend feest in een tot feestlocatie omgebouwde bedrijfslocatie.
Wat dreigde er mis te gaan gedurende een evenement en hoe hebben jullie dit opgelost?
Bij ieder evenement zijn er uitdagingen. Er kunnen altijd dingen anders lopen dan gepland, het is tenslotte veelal mensenwerk. De kracht ligt dan in het bewaren van de rust naar de opdrachtgever toe en het zorgen voor een adequate oplossing. Ook ons is dat wel eens gebeurd, dat een evenement op het laatste moment van locatie moest wisselen. Als je dan na het evenement van de opdrachtgever te horen krijgt dat zij bij het horen van dat bericht erg ongerust waren maar dat je dat gevoel hebt kunnen wegnemen door op een kalme manier een meer dan goede oplossing te vinden is een mooi compliment.
Toon telefoonnummer Website

Al onze cases

Over dit evenement

Het feest om de Weg van de Toekomst officieel te openen werd gehouden midden op deze N329. Een compleet evenemententerrein werd ingericht onder het viaduct ter hoogte van de Meubelboulevard. Met muziek, speeches en video werd het formele moment vormgegeven, terwijl de gasten genoten van diverse hapjes en drankjes. Ook was er de mogelijkheid om de te openen weg vanuit de lucht te bekijken vanuit een helikopter.

Referentie

Gwenny Cremers - Communiecatieadviseur Gemeente Oss

De opening van de Weg van de Toekomst was tot in de puntjes geregeld. Ron neemt werk uit handen, brengt structuur aan en is flexibel. Ook heeft hij goede en creatieve ideeën. We hebben met veel plezier met hem samengewerkt!

Over dit evenement

Na het succes van het Business Gala Oss in 2015, werd Impression Events opnieuw en unaniem door het bestuur gekozen om de gehele organisatie in handen te nemen in 2016. Conceptdesign 'Van Nature Ondernemend' en totale realisatie hiervan. Locatie, aankleding, licht, geluid, voorbereiding presentatie. Catering in samenwerking met drie Osse restaurants, een chocolatier en een cateraar. Afterparty met Beethoven Exclusive afgewisseld door deejay en de vormgeving en regie van de onthullingen 'Ondernemer van het Jaar' en 'Veelbelovend Ondernemer'. Ook de communicatie met sponsoren en gasten vielen onder onze verantwoordelijkheid, evenals de begeleiding van opbouw en afbouw van het gehele evenement. Naar onze opdrachtgever zorgden we voor de regie, ontwikkeling van het draaiboek en voorbereidingen en de communicatie hierover richting bestuur.

Referentie

Jelle van Gangelen - Voorzitter Stichting Business Gala Oss

Het Business Gala Oss 2016 ligt inmiddels weer achter ons. Van de 660 gasten, sponsoren, ambassadeurs en leveranciers hebben wij alleen maar lovende woorden mogen ontvangen over de kwaliteit en sfeer van de avond. Iedereen heeft zich fantastisch vermaakt! Impression Events heeft hieraan een belangrijke bijdrage geleverd! Namens het bestuur van de Stichting Business Gala Oss wil ik jullie hiervoor enorm bedanken, zonder jullie inzet was deze prachtige avond niet mogelijk geweest! Voor de komende edities van het Business Gala zal ik, indien daar mogelijkheden voor zijn, zeker weer een beroep doen op jullie enthousiasme en expertise.

Over dit evenement

In opdracht van de Rabobank Oss Bernheze mochten wij in 2016 en 2017 de Rabobank Week van de Coöperatie organiseren. Een mooie uitdaging om 14 bijeenkomsten binnen 5 dagen te realiseren binnen één groot gebouw. Flexibele inzet van de op grootte van de groepen aanpasbare ruimten, gastvrije ontvangst, goede techniek en een prettig verblijf in een tot sfeervolle omgeving omgetoverde tennishal waren de kernwaarden die we moesten volbrengen. Met mooie, inspirerende en nuttige bijeenkomsten voor in totaal 3.500 personen, zoals onder andere: 2016: De finale van de Clubkas Campagne voor 1.000 bezoekers met gastheer Peter Faber. Lezingen over duurzaamheid, ondernemen, dialecten en het bankieren in de toekomst. Finale van het D-tv Oss programma 'De Pitch' met presentatrice Anne-Marie Fokkens. 'College Tour' waarin presentatrice Meike de Jong tv-personality Jan Versteegh en deejay La Fuente interviewde. 2017: Seniorenmiddag met 1.200 bezoekers met Jan Keijzer en Annie Schilder. 'College Tour' waarin presentatrice Anne-Marie Fokkens tv-personality's Jan Kooijman en Lauren Verster interviewde. Lezingen over geldzorgen bij pubers, mobiel bankieren en blockchain. Finale van de Clubkascampagne met deze keer 1.200 gasten en Jochem van Gelder en Nance Coolen als presentatieduo. Het theaterconcert 'Friends & Fisser' waarbij lokale talenten mochten optreden met de Marcel Fisser Band, bekend van het tv-programma 'De beste zangers' met als afsluiting een optreden van zangeres Maan.

Referentie

Sanne Radsma - Promotie- en Evenementenadviseur

Ontzorgen, dat is het eerste waar ik aan denk wanneer ik aan Ron en Impression Events denk. Van 31 oktober t/m 4 november 2016 hebben wij de Week van de Coöperatie georganiseerd. Eén week, één locatie, 14 events en 3.500 gasten. Ron zorgde ervoor dat alles goed verliep, was flexibel, innovatief en enthousiast. Mede dankzij Ron hebben we een week neergezet waarvan iedereen nog van aan het nagenieten is. Waar onze leden de kans hadden elkaar te ontmoeten onder het genot van een hapje en drankje, waar infotainment aanwezig was en waar kennis gedeeld werd. Ron, bedankt!

Over dit evenement

Voor het openbare afscheidsfeest van toenmalig burgemeester Klitsie werden alle inwoners van Oss uitgenodigd. Zo'n tweeduizend mensen kwamen naar het grasveld voor het gemeentehuis, waar een compleet evenemententerrein was gerealiseerd, inclusief podium, catering, techniek en een VIP-tribune voor de eregast en zijn familie. Meer dan 600 personen uit talloze verenigingen hebben bijgedragen aan het programma vol dans, muziek en cabaret.

Referentie

Willem van den Elzen - Hoofd communicatie Gemeente Oss

Ron heeft op een uitstekende manier het grootse afscheid van de Osse burgemeester begeleid: 600+ vrijwilligers op een tijdelijk overdekt podium, van eerste schets voor het terrein tot de regie op catering, licht, geluid en alle optredens op de avond zelf. Goed werk!

Over dit evenement

Het splinternieuwe Wedstrijdbad van Golfbad Oss moest op spectaculaire wijze worden geopend. Voorafgegaan door een hele show met dans, licht, muziek en speeches, werd iedereen getrakteerd op drankjes en hapjes, onder muzikale begeleiding van een live jazzband.

Referentie

Peter Jongsma - Directeur Golfbad Oss

Een bijzondere gebeurtenis, een regelrecht succes. Dit vergt van de organisator creativiteit, enthousiasme, veel voorbereiding, een goede planning en een strakke regie. Ron, daarvoor wil ik jou en alle anderen hartelijk bedanken. Een vlekkeloze prestatie van jewelste!

Over dit evenement

Na een uitgebreide selectieprocedure heeft het bestuur er unaniem voor gekozen om Impression Events de organisatie van Business Gala Oss 2015 in handen te geven. Ontwerp gehele evenement en thematiek van dit ondernemersfeest. We stelden de unieke locatie 'Ocean Diva' voor, die voor het eerst in de geschiedenis in de gemeente Oss aanlegde. We zorgden voor de vergunningen en communicatie, catering in samenwerking met Osse ambachtsbedrijven, avondvullend entertainment met bands en deejay, de gehele regie op en de vormgeving van de onthullingen 'Ondernemer van het Jaar' en 'Veelbelovend Ondernemer'. We beheerder het traject rondom de overall communicatie, uitnodigingen en relatiebeheer.

Referentie

Jelle van Gangelen - Voorzitter Stichting Business Gala Oss

Namens het bestuur van de Stichting Business Gala Oss wil ik je enorm bedanken voor de geweldige bijdrage aan het Business Gala Oss in 2015! Je inzet, enthousiasme, expertise, locatiekeuze en organisatietalent heeft eraan bijgedragen dat wij als bestuur vol vertrouwen uitzagen naar het Gala en na afloop van het Gala enorm veel complimenten hebben mogen ontvangen van een record aantal bezoekers! We hebben er dan ook zonder enige twijfel voor gekozen ook in 2016 de organisatie van het Business Gala aan je toe te vertrouwen. Samen met het bestuur van het Gala zullen we zorgen voor een opnieuw bijzonder en succesvol Gala in 2016!

Weten met wie je te maken hebt? Bekijk de LinkedIn pagina van de organisator.

Bekijk LinkedIn

Vrijblijvende offerte / prijsindicatie

Vraag vrijblijvend een prijsindiciatie aan en ontvang een antwoord binnen 12 uur!

  • Overzicht van top evenementenbureaus in Nederland
  • Vergelijk snel en eenvoudig de specifieke kenmerken van de bureau's
  • Bekijk de aantoonbare wapenfeiten
  • Kom direct in contact met de juiste personen binnen het bureau