Levensgenieters

Levensgenieters

  • Conceptueel
  • Organisatorisch
  • Puntjes
  • Doelgericht
Wat doen jullie concreet anders dan de andere evenementenbureau's
Onze manier offreren en het overbrengen van de beleving van een concept. Onze concepten passen bij het DNA van de opdrachtgever en worden tot in de puntjes uitgevoerd.
Wat is jullie favoriete locatie voor een evenement en waarom?
Natuurlijk hangt elke locatie samen met het doel van het evenement. Voor ons zijn goede voorbeelden: Sugar City, Villa Westend, De Republiek, Rapa Nui, Duin en Kruidberg en Forteiland IJmuiden.
Wat dreigde er mis te gaan gedurende een evenement en hoe hebben jullie dit opgelost?
Het weer is een onberekenbare factor, daarom biedt Levensgenieters altijd goede alternatieven en locaties voor hun opdrachtgevers.
Toon telefoonnummer Website

Al onze cases

Over dit evenement

Levensgenieters heeft eind augustus het 90 jarig jubileum georganiseerd voor Kloosterboer. Alle werknemers van Kloosterboer konden via een speciaal ontwikkelde website meebeslissen over de invulling van het evenement. Op het terrein van Kloosterboer werd een compleet festival neergezet met o.a. foodtrucks, muzikale optredens en theater voorstellingen. Na deze middag stonden er bussen klaar om de gasten vanuit Velsen Noord naar Amsterdam te vervoeren, alwaar de Ocean Diva klaarstond om richting de SAIL parade op het IJ te vertrekken. Tijdens de tocht traden artiesten als Gerard Joling en de Crazy Piano?s op. Als klap op de vuurpijl een prachtig vuurwerk van Sail Amsterdam. De gehele totaalproductie, inclusief het creatieve voortraject heeft Levensgenieters uit handen genomen. Om een goed beeld te geven van deze dag, is er een aftermovie gemaakt. De in totaal 1100 gasten hebben een waanzinnige dag gehad waar nog lang over na gepraat zal gaan worden

Referentie

Johan Kloosterboer - Groot aandeelhouder

"Petje af voor organisatoren van dit top evenement. We hebben ons geen minuut verveeld"

Over dit evenement

Levensgenieters verzorgde het personeelsevenement voor Nissan Nederland in het Louwman Museum te Den Haag. Van creatie tot realisatie. Het evenement stond in het teken van auto's en voetbal. Nissan is hoofdsponsor van de UEFA Champions Leage. Doel van het evenement was om medewerkers en familie mee te nemen in de beleving en strategie van het bedrijf met het oog op sponsoren van de Champions Leauge. Naast dit thema wordt het personeelevenement georganiseerd om werknemers te bedanken voor hun inzet en ze een spetterend feest te laten beleven waar alles tot in de puntjes is georganiseerd. Deze twee doelen vormden samen het Nissan Champions Event: een dag vol (voetbal)activiteiten, een geweldig museum als decor, exclusieve auto's, culinaire verwennerij en spetterende optredens van o.a. Esdisila Rombley.

Referentie

Maaike Cheroutre - Communicatie

"Dit evenement heeft is boven al onze verwachtingen uitgestegen."

Weten met wie je te maken hebt? Bekijk de LinkedIn pagina van de organisator.

Bekijk LinkedIn

Vrijblijvende offerte / prijsindicatie

Vraag vrijblijvend een prijsindiciatie aan en ontvang een antwoord binnen 12 uur!

  • Overzicht van top evenementenbureaus in Nederland
  • Vergelijk snel en eenvoudig de specifieke kenmerken van de bureau's
  • Bekijk de aantoonbare wapenfeiten
  • Kom direct in contact met de juiste personen binnen het bureau