Marie Aubain Events

Marie Aubain Events

  • Conceptueel
  • Organisatorisch
  • Uniek prijsbeleid
  • Out-of-the-box
Wat doen jullie concreet anders dan de andere evenementenbureau's
Onze opdrachtgevers werken vaak met publiek gelden. De besteding ervan moet derhalve goed te verantwoorden zijn. Marie Aubain budgetteert op een unieke en transparante wijze, waardoor we vaak 15 tot 25 % efficienter werken dan andere bureaus.
Wat is jullie favoriete locatie voor een evenement en waarom?
We zoeken naar locaties die verrassen en passen bij de doelstellingen van het evenement. Van bestaand winkel- of kantoorpand tot lege fabriek of bestaande evenementenlocatie.
Wat dreigde er mis te gaan gedurende een evenement en hoe hebben jullie dit opgelost?
Toen een artiest 2 uur voor aanvang van het evenement afbelde, zijn we naar het dichtstbijzijnde treinstation gereden en hebben daar een (hele goede) straatmuzikant gevonden, die vervolgens het optreden van zijn leven mee heeft gemaakt. Hij werkt nog steeds met ons!
Toon telefoonnummer Website

Al onze cases

Over dit evenement

Hoe verbindt je 5000 medewerkers tijdens een jubileumfeest? We hanteerden het sinterklaas principe, waarbij door en voor VUmc medewerkers significante onderdelen zelf werden ingevuld als cabaret en huisband. Zet de raad van commissarissen achter de bar en maak eens op een andere wijze contact met elkaar. Meer weten over interactie technieken hoe te verbinden? We ontmoeten je graag.

Referentie

Drs. D.C.H. (Ineke) Molenaars - Directeur Communicatie

Ik wil jou en je wil bedanken en complimenteren. Van alle medewerkers hoorde ik geweldig positieve geluiden. Zeer goed georganiseerd, geweldig programma, heerlijke hapjes, en fantastisch om met collega's feest te vieren.

Over dit evenement

De klant centraal! Dat was het uitgangspunt bij de kick-off van Daikin. De genodigden liepen. zonder zich er direct bewust van te zijn, bij binnenkomst direct het podium op waar ze onder luid applaus verwelkomt werden. Onder de noemer "Daikin - ijskoud de beste" volgde een spetterende presentatie.

Referentie

Charlotte Valstar - Hoofd communicatie

"Een ijzersterk concept wat ook nog eens op perfecte wijze werd uitgevoerd. Marie Aubain maakt als creatief bureau haar naam 100% waar"

Over dit evenement

Ontdek en verbind. 2100 ambtenaren, nu werkzaam op 12 verschillende locaties, krijgen een nieuwe gezamenlijke werkplek in het stadskantoor. De wol-act verbond letterlijk het moment van kennismaken met de nieuw gekozen burgemeester met de bestaande crew ambtenaren. Verrassende acts, eten en drinken waren er te over gedurende de rondleidingen in het immense gebouw.

Referentie

Annemieke Overmans - Communicatiehoofd gemeente Utrecht

"Marie Aubain is een zeer creatieve, flexibele en professionele steun en toeverlaat geweest gedurende het gehele proces. De invulling en uitvoer van het evenement verliep 100% vlekkeloos. Bravo, ik zie uit naar een samenwerking bij een volgend evenement."

Over dit evenement

Het Architectenbal vraagt om creativiteit en verbindingszin en zo werden we uitgedaagd om in ons adagium van fantasie, passie en creativiteit een inrichting te bedenken. Op het jaarlijkse Architectenbal worden alle architecten uit de Randstad uitgedaagd om binnen het thema "groen" met ongebruikelijke ingredi?nten een ontwerp te maken.

Referentie

Frederik Vermeesch - Directeur architectenbureau Rijnboutt

Frederik Vermeesch van architectenbureau Rijnboutt:"Marie Aubain Events heeft het onmogelijke mogelijk gemaakt. Op deze gecompliceerde locatie zonder voorzieningen hebben zij een sfeer weten te creëren waar het Architectenbal perfect kon plaatsvinden".

Over dit evenement

Een feest met als thema "Mag het iets meer zijn?" zowel in vorm, beweging als in actie. Een feest dat verrast op alle zintuiglijke fronten.

Referentie

Renee Paardekoper - Algemeen directeur

"Een perfecte invulling en uitvoering van dit relatie en personeelsevenement. We danken jullie team voor de perfecte uitvoering. Tot een volgende keer."

Over dit evenement

Halloween party "A nightmare before Christmas". De Duif als set voor een horror event.

Referentie

Rob Peetoom - Eigenaar

Spannend, vernieuwend en extravagant. Een vorm waarin ons bedrijf zich echt in kon vinden. Veel dank!

Weten met wie je te maken hebt? Bekijk de LinkedIn pagina van de organisator.

Bekijk LinkedIn

Vrijblijvende offerte / prijsindicatie

Vraag vrijblijvend een prijsindiciatie aan en ontvang een antwoord binnen 12 uur!

  • Overzicht van top evenementenbureaus in Nederland
  • Vergelijk snel en eenvoudig de specifieke kenmerken van de bureau's
  • Bekijk de aantoonbare wapenfeiten
  • Kom direct in contact met de juiste personen binnen het bureau