Nekzt evenementen & congressen

Nekzt evenementen & congressen

  • Conceptueel
  • Puntjes
  • Out-of-the-box
  • Doelgericht
Wat doen jullie concreet anders dan de andere evenementenbureau's
Wij springen niet alleen in op de wensen van de opdrachtgever, maar bieden altijd meer, met een open mind en conceptueel kijken we tegen elk event aan. Door ons te verdiepen in jouw bedrijf maken we van elk event uniek en passend bij de uitstraling van het bedrijf en verassend voor de deelnemers. Immers de Customer Journey begint al vanaf het eerste contact met de deelnemers, niet onderweg naar het event. Alles moet kloppen!
Wat is jullie favoriete locatie voor een evenement en waarom?
Wij alleen met eventlocaties die bij het concept van jouw event past, elk event is anders, dus voor elk event is een andere locatie geschikt. Bovendien wij kunnen ook een evenement op locatie verzorgen!
Wat dreigde er mis te gaan gedurende een evenement en hoe hebben jullie dit opgelost?
Als je in de aanloop van het event alles goed overdenkt en bespreekt, gaat het niet mis. Natuurlijk zijn er wel eens onverwachte situaties waar je geen grip op hebt van tevoren, maar alles is vaak al opgelost voordat iemand er ook maar iets van zou kunnen merken.
Toon telefoonnummer Website

Al onze cases

Over dit evenement

Meet & Eat, the smart edition. Relatie evenement, georganiseerd op een bedrijven terrein van een van de locaties van dit bedrijf. Vanaf concept tot evaluatie. Alles geheel in de festival trend en style branding van het bedrijf. Er was een plenaire sessie in het magazijn, en in diverse ruimtes verschillende workshops van drones vliegen tot een Smart energy lab en voor de fun een silent disco.

Referentie

Op aanvraag - Communicatieadviseur

Ik heb Nienke leren kennen als een pragmatisch mens die van aanpakken weet. Als eventmanager heeft ze VolkerWessels Telecom intensief ondersteund bij de organisatie van het jaarlijkse relatie-event Meet & Eat voor meer dan 250 gasten. Als eventmanager weet ze wat er te koop is en komt ze met goede adviezen en alternatieven. Ze houdt de planning en het budget strak en heeft oog voor detail. Ik heb het werken met Nienke als zeer prettig en leerzaam ervaren.

Over dit evenement

Organiseer een innoverende en spraakmakende kick-off experience met een WOW factor om klanten en relaties te informeren over de nieuwe apps en om de relaties te versterken. Voor de kick-off van deze apps hebben we tijdens de plenaire sessie alles in iPad style gedaan. We hebben een enorme iPad laten bouwen en de gehele digitale presentatie was gemaakt in iPad style. De Westerunie hebben we omgetoverd naar een innovatieve Arval ademende ruimte met o.a. witte strak meubilair. In alle details vooraf in de communicatie en tijdens het event hebben een eventlogo gebruikt, welke herkenbaar werd voor het event. We zorgden voor een ontvangst met echte barista?s. Innovatieve sprekers als Danny Mekic en Carlo van der Weijer en een vrouwelijke dagvoorzitter Eva Brouwer. Na de plenaire sessie konden de bezoekers de apps zelf uit proberen en ervaren. Hiervoor cre?erden we een experience; met iPad zuilen om het zelf uit te proberen en/of demo?s te geven door sales. We hielden een interactieve sessie waarbij bezoekers live op nieuwe ideeen konden stemmen in de Westerliefde en andere demo?s. Alle gasten werden voorzien van een luxe walking lunch. En bij vertrek kregen ze een goed gevulde goodie bag mee. Tijdens onze events werken we graag met een complete ?branding? van save the date tot goodiebag. Ons motto is; alles moet kloppen van A tot Z

Referentie

Jade Meijer - Communicatie adviseur

De samenwerking was erg leuk, enthousiast en vlot en we hebben een fantastisch event neergezet, wat onze verwachtingen overtrof. De complimenten stromen binnen, dus ook voor jou. Je hebt de lat hoog gelegd voor de volgende keer _"

Over dit evenement

Een relatie evenement voor 200 personen in Theater Amsterdam te Amsterdam De mobiliteits behoefte van onze relaties verandert en wij spelen daar op in. Organiseer een relatie event ter introductie van een nieuw mobiliteitsplatform waarbij inspiratie en innovatie centraal staan. De hele locatie was aangekleed in het nieuwe gevoel van de klant zowel binnen als buiten, vloer en muren hebben we diverse sign stickeres en posters laten ontwerpen. De weg naar het theater was voorzien van alle iconen die met mobiliteit te maken hebben. Plenaire sessie o.l.v Sofie van den Enk, met Richard van Hooijdonk als inspirator. Vervolgens een interview met een klant en directeur over de de internationale strategie achter mobiliteit en telematica en over hun inzichten in de Nederlandse mobiliteitsbranche. Vervolgens was er de gelegenheid het nieuwe mobiliteitsplatform en onze telematica-oplossing ?Arval Active Link' te ervaren tijdens een walking dinner en uiteraard een netwerkgelegenheid.

Referentie

Lucas Bronsvoort - Product manager

"Als autoleasemaatschappij stonden wij voor de uitdaging een event te organiseren om nieuwe producten te lanceren. Om dit te laten slagen zochten wij naar een professioneel organisatiebureau. Na een zeer positieve eerdere samenwerking was voor ons de keuze snel gemaakt. Nienke is flexibel, creatief en perfectionistisch. wat NEKZT een professioneel en betrouwbaar organisatiebureau maakt. De samenwerking in de voorbereiding was prettig en efficient, we wisten precies wat we aan elkaar hadden. Op 1 oktober vond het event plaats en hebben wij onze klanten een onvergetelijke middag bezorgd. Mochten wij in de toekomst weer een event organiseren, dan zullen wij zeker NEKZT weer in de hand nemen."

Over dit evenement

Voor opdrachtgever Gemeente Soest organiseerden wij jaarlijks een congres voor 300 personen. Dit voorbeeld is in het Hilton Soestduinen. in 2017 was het Nationaal Militair Museum Soesterberg. Wederom een succesvol ondernemerscongres organiseren, iets wat dicht bij het SoesterZaken leven staat, elkaar inspireert en innovatief is. Resultaat In samenwerking met een groep vrijwilligers uit het Soester zakenleven hebben we 'het beste idee van Soest' gelanceerd. Alle Soesterondernemers konden hun ondernemersidee indienen, deze werd door een jury beoordeeld en de 3 genomineerden kregen naast continue persaandacht een podium om in 10 minuten hun idee tegenover 300 ondernemers te pitchen. Met een stemronde via de Smartphone werd er een winnaar gekozen. NEKZT heeft alle organisatorische werkzaamheden rondom dit congres opgepakt.

Referentie

Gemeente Soest - Wethouder

Wederom een congres met een geweldig resultaat! Benieuwd naar wat we volgend jaar gaan doen.

Over dit evenement

Het opzetten van het hospitalityprogramma op North Sea Jazz voor deze Hoofd sponsor. 3 dagen lang 1 van de grootste stands. Naast complexe registratie ook interne en externe activatie campanges gedaan. Tevens Klantprogramma met kinderen op North Sea Jazz kids in de Rotterdamse schouwburg.

Referentie

Mirjam de Vos - Head of Communications

Ter vervanging van collega met zwangerschapsverlof heeft Nienke heeft ons team geweldig bijgestaan in het opzetten van ons hospitality programma op North Sea Jazz. In een complexe omgeving met veel betrokken partijen heeft ze zich het event in razend tempo eigen gemaakt. Nienke is geweldig om mee samen te werken. Ze is accuraat, creatief en houdt goed zicht op de planning. Een top event manager!

Over dit evenement

Wij zijn ingeschakeld op het laatste moment om het registratie proces rondom Print & Inspire te verzorgen. Hoe krijg je 1100 deelnemers in een half uur binnen? Niet zo moeilijk hoor :) Uiteindelijk resulteerde dit in veel meer. Bekijk het filmpje maar eens voor een impressie van dit event. We kijken terug op een zeer succesvolle dag die smaakt naar meer.

Referentie

volgt - volgt

volgt

Weten met wie je te maken hebt? Bekijk de LinkedIn pagina van de organisator.

Bekijk LinkedIn

Vrijblijvende offerte / prijsindicatie

Vraag vrijblijvend een prijsindiciatie aan en ontvang een antwoord binnen 12 uur!

  • Overzicht van top evenementenbureaus in Nederland
  • Vergelijk snel en eenvoudig de specifieke kenmerken van de bureau's
  • Bekijk de aantoonbare wapenfeiten
  • Kom direct in contact met de juiste personen binnen het bureau