Niquell

Niquell

  • Duurzaam
  • Recht door zee
  • Puntjes
  • Out-of-the-box
Wat doen jullie concreet anders dan de andere evenementenbureau's
Elk evenement en elke locatie is anders. Door creatief om te gaan met de middelen en materialen die er zijn, weten wij elk evenement een eigen karakter te geven. Het is onze passie om mensen helpen bij het cre?ren van mooie momenten of het nu gaat om een brainstormsessie of een evenement zelf. Met alles wat wij doen willen wij inspireren en motiveren. Wij zijn ondernemend, energiek en durven krachtig op te treden om zo de controle te houden, waardoor alles op het juiste moment op de juiste plek valt. Door deze aanpak zorgen wij voor mooie momenten, die bijblijven en mooie herinneringen vormen. Samen met de klant maken wij dat mooie moment.
Wat is jullie favoriete locatie voor een evenement en waarom?
Wij hebben geen favoriete locatie, want elke locatie heeft wel iets unieks en zorgt voor een eigen karakter passend bij het doel/de doelgroep.
Wat dreigde er mis te gaan gedurende een evenement en hoe hebben jullie dit opgelost?
Door kordaat en out of the box te denken en samen te werken met experts zorgen wij dat als er problemen ontstaan deze binnen een mum van tijd zijn opgelost. Daar merkt de klant/de aanwezige bezoekers dan niets of nauwelijks iets van.
Toon telefoonnummer Website

Al onze cases

Over dit evenement

Zes gemeenten in Drenthe, Borger-Odoorn, Coevorden, De Wolden, Emmen, Hoogeveen en Midden-Drenthe, hebben samen met het UWV en de SW bedrijven de handen ineen geslagen. Samen hebben zij een digitaal platform ontwikkeld waar werkgevers en werkzoekenden terecht kunnen voor informatie, advies en specialistische expertise op het gebied van arbeid gerelateerde vraagstukken, namelijk www.wspdrenthe.nl. Niquell is aangesloten om het project en de kick-off te begeleiden. Resultaat: een tour door Drenthe. In alle gemeenten is een kick-off georganiseerd, waarbij de site werd onthuld en werkzoekenden op pad gingen om het Werkgeversservicepunt Drenthe maar ook zichzelf onder de aandacht te brengen bij de werkgevers.

Referentie

Op aanvraag - Betrokken bij het Werkgeversservicepunt Drenthe

https://www.youtube.com/watch?v=GWIjfRIxnQ0

Over dit evenement

'Het nieuwe (samen)werken in de zorg', dat is ??n van de thema's van het Zorg Innovatie Forum. Een thema dat vraagt om te laten zien en te laten ervaren waar het over gaat: samenwerken. Niquell nam de uitdaging aan om dat waar te maken. Resultaat: een tweetal bijeenkomsten: Iworks en WeWorks. Het eerstgenoemde was een project samen met Healthy Ageing Network Noord Nederland. Zorgorganisaties en ICT-bedrijven brachten hun beeld van het 'nieuwe (samen)werken in de zorg' voor het voetlicht. Een broedplaats voor innovatie en verbetering van de zorg. Als vervolg op dit succes is WeWorks georganiseerd, waar samenwerking met andere partijen centraal stond. Met thema?s als ontwikkelingen in de ouderenzorg, i-pad-ontwikkelingen en nieuwe instrumenten zijn ook hier nieuwe idee?n en discussies ontstaan.

Referentie

Noor van Leeuwen - Voorzitter

Niquell is geweldig in het organiseren van evenementen. De dames zijn heel zelfstandig en met veel eigen initiatief zorgen zij dat je als opdrachtgever kunt terugzien op een fantastisch evenement. Daarnaast zijn ook heel goed met het inzetten van social media om meer deelnemers te trekken en weten zij op een plezierige manier sponsporen te werven en te binden. Kortom, Niquell is een veelzijdige en ervaren organisator van evenementen die meer biedt dan haar concurrenten. Je kunt gewoon alles aan Niquell overlaten en het komt goed - van de eerste voorbereidingen tot de laatste nazorg!

Over dit evenement

'Ons 15-jarig jubileum, dat moet gevierd worden', dacht men bij de opdrachtgever. Maar tegelijkertijd heeft deze organisatie op weg naar dit jubileum ook veel veranderingen doorgemaakt. Om de medewerkers te bedanken voor hun inzet en flexibiliteit in dat traject ?n om het jubileum te vieren, is Niquell gevraagd een feest te organiseren met als thema ?de sterren van?. Resultaat: een sterren-waardig feest. Met niet alleen swingende muziek maar ook doorlopende activiteiten zoals theater, kappers en ... wensen! Elke medewerker kon voor zichzelf of voor een collega een wens indienen. De 15 meest ludieke wensen zijn tot uitvoer gebracht. Onvergetelijk.

Referentie

Astrid-Odile de Visser - Raad van Bestuur

'Doe je ogen dicht en stel je het perfecte personeelsfeest voor jouw organisatie voor. Zo?n feest waar werkelijk iedereen een gouden avond heeft, zich helemaal speciaal voelt en waar nog tijden over doorgepraat wordt. En dat dus echt op maat gemaakt is voor jou. Ja, zie je het voor je? Doe dan je ogen open en bel Monique en Myrthe. Dan weet je zeker dat het goed komt. Ik heb bewondering voor hun ?creativiteit met beide benen op de vloer mentaliteit?. Geweldig hoe ze al tijdens de voorbereidingen de verbinding binnen de organisatie lieten groeien. Afspraak is afspraak, puntjes op de i en toch relaxed. Niquell liet de sterren van Interzorg stralen en deed mooie, ontroerende, grappige en onverwachte wensen in vervulling gaan. Chapeau!

Over dit evenement

Verbouwd tot een mix van hypermodern en monumentaal: het Drents Archief in Assen. Een voetstap die deze provinciaal belangrijke instelling in de tijd wilde markeren. Daarvoor vroegen zij Niquell, voor programma en alle organisatorische 'randverschijnselen'. Resultaat: het vernieuwde gebouw was voor ??n dag omgetoverd tot een podium voor tal van muzikale en po?tische optredens, voor lezingen, theater- en filmvoorstellingen. Maarten van Rossem, Suzanne Jansen, Bert Kamping, Klets Klemzer, Egbert Meijers, Jan Bos en Swoolish allemaal vertelden ze op hun eigen manier het verhaal van Drenthe. Een unieke reis door de tijd.

Referentie

Op aanvraag - Communicatie- en marketing

Op aanvraag

Over dit evenement

'De Vecht', dat is de naam van het woonzorgcentrum dat de Noord Nederlandse Co?peratie van Zorginstellingen (NNCZ) in 2012 neerzette. Een plek voor goed wonen, met goede zorg. Die dag mocht niet 'zomaar voorbij gaan', vond men bij NNCZ. Daarom organiseerde Niquell een opening ?n een open dag. Resultaat: Burgemeester Loohuis was degene die op 5 mei graag officieel ?de Vecht? opende. De openingshandeling? Die bestond uit het uitdelen van champagne vanaf een kroonluchter. De deuren stonden met dat bruisende startsein wagenwijd open voor wie er maar een kijkje wilde nemen. Bewondering was het resultaat.

Referentie

Erna van de Molen - Locatiehoofd

In de voorbereidingen van de opening konden we goed onze wensen kenbaar maken. Ook vanuit Niquell kwamen er enthousiaste en creatieve idee?n waarbij rekening werd gehouden met verwachtingen en wensen vanuit de organisatie. Tijdens opening was alles goed onder controle zodat we als management van locatie de Vecht ook konden genieten van alle feestelijkheden. Het hele proces werd vakkundig begeleid.

Over dit evenement

Een laagdrempelig personeelsfeest voor de medewerkers van een bedrijf waar gezelligheid en lekker eten voorop stond. Resultaat: Bedrijfsfeest, door Niquell Voor opdrachtgever (een grote zorginstelling in Noord-Nederland) organiseerden wij een bedrijfsfeest voor 500 personen in Evenementenlocatie te Groningen Een laagdrempelig personeelsfeest voor de medewerkers van een bedrijf waar gezelligheid en lekker eten voorop stond. Resultaat Meer dan zomaar een gezellige bijeenkomst. Verrast waren de medewerkers door het openingsnummer 'Ik kan het niet alleen', dat door de directeur ten gehore werd gebracht. De band, lekkere hapjes en de mogelijkheid om op de foto te gaan maakten het feest compleet.

Referentie

Op aanvraag - Hoofd Communicatie

Op aanvraag

Weten met wie je te maken hebt? Bekijk de LinkedIn pagina van de organisator.

Bekijk LinkedIn

Vrijblijvende offerte / prijsindicatie

Vraag vrijblijvend een prijsindiciatie aan en ontvang een antwoord binnen 12 uur!

  • Overzicht van top evenementenbureaus in Nederland
  • Vergelijk snel en eenvoudig de specifieke kenmerken van de bureau's
  • Bekijk de aantoonbare wapenfeiten
  • Kom direct in contact met de juiste personen binnen het bureau