S4Events BV

S4Events BV

  • Recht door zee
  • Pragmatisch
  • Uniek prijsbeleid
  • Out-of-the-box
Wat doen jullie concreet anders dan de andere evenementenbureau's
S4Events heeft de ervaring, kennis en kunde van de grote bureau?s, echter met een slimme organisatiestructuur en een kleine overhead. Dit vertaalt zich in een beter idee voor een scherpere prijs.
Wat is jullie favoriete locatie voor een evenement en waarom?
Voor een complete metamorfose van een bestaand bedrijfsrestaurant, hal of parkeerterrein mag je ons midden in de nacht wakker maken. Alle kennis over logistiek, techniek, entertainment en de culinaire invulling kunnen we kwijt op een lege canvas. Bovendien is een evenement op eigen terrein WKR vrij!
Wat dreigde er mis te gaan gedurende een evenement en hoe hebben jullie dit opgelost?
Evenementen organiseren is vooruit zien. Wij zorgen dat alles vooraf gecheckt en ge-dubbel-chekt is. Door het opstellen van een minutieus draaiboek kan er niets mis gaan.
Toon telefoonnummer Website

Al onze cases

Over dit evenement

Opdracht: 1. Er zijn veel vak-bijeenkomsten in deze branche. Cre?er het evenement dat de nieuwe branche-standaard zal worden qua communicatie, uitstraling en design. Zorg dat dit kennis-event er qua professionaliteit met kop en schouders bovenuit steekt. 2. Ontwerp een kennisevenement waarbij de gasten doorlopend vakkennis opdoen, zonder ze van de beursvloer weg te halen. 3. Pas de communicatie aan. Bestaande klanten en prospects moeten ongemerkt een beurs beleven die inspeelt op de specifieke interesses. Resultaat: 1. We ontwierpen uniforme stands met full colour bedrukking tot 4,5 meter hoog. Goede zichtlijnen waren lijdend in het beurs-plattegrond-ontwerp. 2. Met de vertaalslag van de Wasco kernwaarden naar diverse podia midden op de beursvloer bleven de bezoekers daar waar iedereen ze wil: midden tussen de stands. Door inzet van silent-meetings was er geen overlast voor de standhouders: draadloze hoofdtelefoons zorgden voor perfecte verstaanbaarheid en gooi-microfoons voor ludieke interactie. 3. Door middel van een slimme registratie en ontvangst scheidden we de 2 doelgroepen voor een optimale beurservaring. Door verschillende kleuren keycords was voor de standhouders duidelijk wie ze spraken, terwijl de bezoekers dit subtiele verschil niet opmerkten.

Referentie

P. Puk - CEO

Wasco kiest wederom voor S4Events B.V. omdat dit bedrijf als kleine zelfstandige ondernemer vakmanschap met passie combineert en originele concepten bedenkt, cre?ert en uitvoert. S4Events denkt in een vroeg stadium actief mee om doelgroepen in kaart te brengen en doelstellingen meetbaar te realiseren. Het vergroten van de kennis en het verhogen van de loyaliteit van de gasten hebben zij weten te realiseren.

Over dit evenement

Opdracht: Na jaren renovatie wordt dit grote stadspark weer het groene hart van Multicultureel Haarlem Oost. Bedenk, produceer en voer uit: een besloten VIP receptie, een originele openingshandeling en een spetterend multicultureel festival. Organiseer 3 podia met een divers entertainmentaanbod. Zorg voor alles op het gebied van techniek, sanitaire voorzieningen, catering, logistiek, beveiliging en EHBO. De bezoekers-veiligheid moet meetbaar gewaarborgd zijn en aantoonbaar conform wet- en regelgeving. Resultaat: Binnen een strak tijdsbestek van slechts enkele weken heeft S4Events een compleet festival georganiseerd, met 3 podia. Ons streven is altijd om de verwachtingen van elke opdrachtgever te overtreffen. De sfeer en emotie van elk festival zit ?m in de kleine dingen: We hebben meer side-entertainment geboekt dan opgedragen. O.a. aquaballen in de visvijver, skate clinics op de fietspaden en vechtsport op de zonneweide. Hierdoor hebben we de veelzijdigheid van het park aangetoond als benchmark voor de vele festivals die hier nog gaan volgen!

Referentie

Bernt Schneiders - Burgemeester

De opening is perfect verlopen. Het is een fantastische dag geworden voor alle betrokkenen verdeeld over de diverse doelgroepen. De organisatietermijn was kort en het budget was strak. S4Events heeft in een korte tijd een professioneel festival georganiseerd, binnen budget.

Over dit evenement

Opdracht: UTS Management heeft een nieuw concept ontwikkelt waarbij door slim werken een enorme CO2 reductie gerealiseerd kan worden. Zorg voor een indrukwekkende spektakelshow op maat waarvoor dit plan de rode draad vormt. Zorg voor de metamorfose van het eigen UTS terrein en loods, zodat gasten met een Wauw-effect binnenkomen. Zorg voor alle logistiek, techniek en catering en zorg dat publieksveiligheid gegarandeerd is. Resultaat: De gastenontvangst is hartelijk, echter enigszins onlogisch? Bij de ingang ontvangen zij allen een glas, terwijl de champagne aan de andere zijde uitgeschonken wordt? Garderobe en de bijbehorende nummertjes? Hetzelfde laken een pak? Door inzet van artiesten zorgt S4Events ervoor dat deze logistieke onhandigheid niet als vervelend wordt ervaren, maar juist als vermakelijk. De eerste spreker zal deze ontvangst-act gebruiken als voorbeeld, cq metafoor: deze onlogische werkwijze is immers aan de orde van de dag als het om bouwplaats-leveringen gaat: Dit gaat vanaf nu veel beter! De show die hierop volgde was overweldigend en vanaf nu was de hele logistiek van het evenement geoptimaliseerd.

Referentie

A.M.G. Schmidt - CFO

Heerlijk: een bureau dat meedenkt en onze boodschap weet te vertalen naar de praktische uitvoer op een manier waar wij zelf nooit aan gedacht zouden hebben! S4Events heeft bovendien alle expertises in huis om onze bedrijfshal om te toveren in een spannende evenementenlocatie. Vakkundigheid en bovenal veiligheid staan hoog in het vaandel van S4Events.

Weten met wie je te maken hebt? Bekijk de LinkedIn pagina van de organisator.

Bekijk LinkedIn

Vrijblijvende offerte / prijsindicatie

Vraag vrijblijvend een prijsindiciatie aan en ontvang een antwoord binnen 12 uur!

  • Overzicht van top evenementenbureaus in Nederland
  • Vergelijk snel en eenvoudig de specifieke kenmerken van de bureau's
  • Bekijk de aantoonbare wapenfeiten
  • Kom direct in contact met de juiste personen binnen het bureau